آغاز مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال 1396 از روز 21 اردیبهشت

مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ۱۳۹۶ مربوط به مشمولان شامل کارکنان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان از روز شنبه(۲۱ اردیبهشت) آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۹۶ شرکتهای سرمایه‌پذیر سهام عدالت مربوط به آخرین گروه مشمولان شامل کارکنان و شاغلین دستگاههای اجرایی و خانواده های آنها و همچنین بازنشستگان صندوقهای بازنشستگی، کشوری، لشگری و تامین اجتماعی از روز شنبه(۲۱ اردیبهشت) آغاز می شود.

در این مرحله ۱۱ میلیون نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را که در مجموع حدود ارزش آن به یک هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود، دریافت خواهند کرد و از ۳۵ بانک و موسسه ای که مشمولان شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند، از روز شنبه آینده، ۲۹ بانک و موسسه مالی به مرور پرداخت سود سهام عدالت را آغاز می نمایند.

همچنین گفتنی است مشمولان دیگر گروههای سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت قبلا وارد کرده و به تائید بانک عامل مربوط رسیده باشد و تا کنون در طی چند مرحله قبل سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند نیز همزمان با مشمولان این دوره سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است با اجرای اقدامات واریز سود و پرداخت آن در این مرحله به حدود ۱۱ میلیون نفر از مشمولین، مجموعه بیش از ۴۱ میلیون نفر از جمعیت کشور که مشول سهام عدالت بوده و اطلاعات شماره حساب بانکی خود را نیز به سامانه سهام عدالت ارائه و تائیدیه دریافت کرده اند به طور کامل از دومین نوبت پرداخت سود سهام عدالت پس از تسویه حساب این سهام با دولت برخوردار می شوند.