اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ درباره‌ تاريخ‌ ثبت‌نام‌ آزمون‌ سراسري‌ سال 1398

دين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه‌ متقاضيان‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال ۱۳۹۸ براي‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون در دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌، دانشگاه‌ پيام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند كه ثبت‌نام از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۱/۲۴ (بيست و چهارم بهمن ماه‌ ۱۳۹۷) منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۰۲ (دوم اسفند ماه‌ ۱۳۹۷) پايان مي‌پذيرد؛ لذا داوطلبان مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در آزمون سراسري سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام نمايند.

دفترچه راهنما به همراه اطلاعيه تكميلي ثبت‌نام در آزمون مذكور همزمان با شروع ثبت‌نام از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قابل دسترس خواهد بود. تاكيد مي گردد كه آزمون سراسري سال ۱۳۹۸ در تاريخ هاي ۹۸/۰۴/۱۳ و  ۹۸/۰۴/۱۴ برگزار خواهد شد.

لازم به توضيح است اطلاعات مربوط به رشته‌هايي كه در سال ۱۳۹۸ پذيرش آنها صرفاً با سوابق تحصيلي (بدون آزمون) انجام مي‌گردد در تاريخ ۹۷/۱۱/۱۷ از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد و داوطلباني كه تمايل به پذيرش در اين رشته‌ها دارند نيازي به ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسري سال ۱۳۹۸ نخواهند داشت.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور