شرایط و زمان بندی ثبت نام کارت سوخت بانکی

در خصوص زمان بندی و شرایط ثبت نام کارت سوخت بانکی اطلاعیه مهمی صادر گردیده است که به شرح زیر است:

اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام کارت سوخت المثنی:

۱– شماره تلفن همراه به نام مالك وسیله نقلیه

۲- كد ملی و تاریخ تولد متقاضی (با ثبت كد ملی و تاریخ تولد سایر اطلاعات شناسنامه ای مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره شناسنامه به صورت خودكار نمایش داده می شود)

۳-اطلاعات شناسایی وسیله نقلیه (شماره سریال هشت رقمی کارت وسیله نقلیه مندرج در ذیل باركد پشت كارت وسیله نقلیه متقاضی) یا شماره VIN

۴- انتخاب یكی از شماره‌های ۱۶ رقمی كارت بانكی متقاضی كه به صورت خودكار در پنجره ثبت اطلاعات این بخش به نمایش در می آید. (صرفا شش رقم اول و چهار رقم آخر کارت، به عنوان مثال ۶۰۳۷۹۹****۲۲۱۳، نمایش داده می‌شود.)

۵-پس از ورود اطلاعات ، پیامکی از سرشماره MGOV مبنی بر تایید عملیات ثبت نام به اطلاع متقاضی خواهد رسید كه تنها به منزله پایان مراحل ثبت نام خواهد بود.

۶- نحوه‌ی فعال‌سازی کارت سوخت شما و استفاده‌ی آن در جایگاه‌های سوخت در اطلاعیه های آتی اعلام خواهد شد.

نکات قابل توجه:

۱-آن دسته از مالكان كه دارای بیش از یك دستگاه خودرو و موتورسیكلت فاقد كارت سوخت هستند، برای ثبت نام كارت المثنی بایستی مجدداً مراحل ثبت نام را به ازای هر دستگاه خودرو یا موتورسیكلت را با یک کارت بانکی دیگر تكرار كنند.

۲- آن دسته از مالكان محترم وسایل نقلیه كه به هر دلیل نتوانند اطلاعات خود را ارسال نمایند و یا تمایلی به ثبت‌نام غیرحضوری ندارند، می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ و طبق ضوابط قبلی با ارائه مدارك قانونی لازم، نسبت به اعلام و ثبت تقاضای خود برای صدور كارت المثنی سوخت اقدام نمایند.

۳-مالكان خودروهای عمومی و دولتی اعم از سواری، وانت و موتورسیكلت، به منظور دریافت كلیه خدمات مربوط به كارت سوخت از جمله درخواست صدور كارت المثنی، می بایست همانند گذشته صرفاً با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند.

۴- درصورت هر گونه مشکل یا دریافت اطلاعات تکمیلی، خواهشمند است که به درگاه mob.gov.ir در زیر مراجعه نموده یا با شماره ۰۹۶۲۷ تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام کارت سوخت

پیگیری ثبت نام کارت سوخت

جدول زمانبندی ثبت نام متقاضیان كارت المثنی سوخت بر اساس دو رقم سمت راست شماره تلفن همراه متقاضی:

۵ آذرماه: دو رقم سمت راست = ۹۹
۶ آذرماه: دو رقم سمت راست = ۸۹
۷ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۹ (دو رقم سمت راست ۰۹ الی ۹۹)
۸ و ۹ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۸
۱۰ و ۱۱ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۷
۱۲ و ۱۳ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۶
۱۴ و ۱۵ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۵
۱۶ و ۱۷ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۴
۱۸ و ۱۹ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۳
۲۰ و ۲۱ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۲
۲۲ و ۲۳ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۱
۲۴ و ۲۵ آذرماه: آخرین رقم سمت راست = ۰