اطلاعیه ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1396

بد ين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت نام و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۱۳۹۶ و مي‌رساند كه ثبت نام براي شركت در آزمون مذكور، منحصراً بصورت اينترنتي از روز يكشنبه مورخ ۹۶/۰۳/۰۷ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۶/۰۳/۱۳ پايان مي‌پذيرد؛ لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني:  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور اقدام نمايند. لازم به تاكيد است ثبت‌نام و انتخاب رشته در اين آزمون، در يك مرحله انجام مي‌شود و داوطلبان مي بايست همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل هاي تحصيلي خود در فرم تقاضانامه اينترنتي با توجه به رشته هاي اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمايند.

با توجه به اينكه هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي پرداخت مي‌شود، داوطلبان لازم است با استفاده از كارتهاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني مذكور نسبت به پرداخت مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ (دويست و پنجاه هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمايند. ضمناً داوطلباني كه علاقه مند به شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي هستند، لازم است كه علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، مبلغ ۵۱.۰۰۰ (پنجاه و يكهزار) ريال ديگر نيز به منظور اعلام علاقه مندي به شركت در گزينش رشته‌هاي مؤسسات مذكور به روش فوق پرداخت نمايند.

ضمناً دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته و اطلاعيه تكميلي همزمان با ثبت‌نام در روز يكشنبه مورخ ۹۶/۰۳/۰۷ در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان درج خواهد شد. لازم به توضيح است كه پذيرش در برخي از رشته‌هاي آزمون مذكور، براساس سوابق تحصيلي (بدون آزمون) صورت مي پذيرد كه اطلاعات كامل دردفترچه راهنماي ثبت نام درج شده است.

آزمون آن دسته از رشته‌هايي كه پذيرش در آنها «با آزمون» مي‌باشد، در روز جمعه مورخ ۹۶/۵/۱۳ برگزار خواهد شد.