تمديد مهلت انتخاب رشته و اعلام اصلاحات سري دوم در دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1396

يرو انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد سال ۱۳۹۶ در تاريخ ۹۶/۳/۱۱ و اطلاعيه اصلاحات مورخ ۹۶/۳/۲۱، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذكور مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (۹۶/۳/۲۵) براي انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند تا پايان روز يكشنبه مورخ ۹۶/۳/۲۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند.

ضمناً اطلاعيه اين سازمان درخصوص رشته‌هاي جديد و همچنين برخي اصلاحات در كدرشته‌ محل‌ها كه از سوي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي واصل گرديده به شرح ذيل اعلام مي‌گردد. لذا ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و مندرجات اطلاعيه مورخ ۹۶/۳/۲۱ و اين اطلاعيه، به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت كدرشته محل‌هاي انتخابي در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمناً داوطلباني كه قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند در صورت تمايل مي‌توانند با توجه به اصلاحات سري دوم دفترچه راهنماي انتخاب رشته (مندرج در اين اطلاعيه)، نسبت به ويرايش انتخاب رشته خود تا مهلت اعلام شده به شرح فوق اقدام نمايند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور