جزئیات پرداخت اولین بخش از سود سهام عدالت

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: در صورتی که سود واریزی شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت به حساب این سازمان از مرز ۴۰۰ میلیارد تومان گذر کند، اولین سود سهام عدالت تا پایان شهریور ماه امسال به مشمولان پرداخت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی با اشاره به این که امسال حدود ۴ هزار میلیارد تومان سود مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت برای پرداخت به مشمولان اختصاص پیدا خواهد کرد گفت: تا به امروز از این میزان سود نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان توسط این شرکتها پرداخت شده و این پول در حال حاضر در اختیار سازمان خصوصی سازی است.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس منتظر نظر شورای عالی اصل ۴۴ هستیم تا با مصوبه هایی که صادر می کند اقدام به واریز این سود به حساب مشمولان کنیم.
وی اضافه کرد: در صورتی که تاخیر زیادی در برگزاری جلسه این شورا بوجود آید، به جهت این که وظیفه قانونی خود را تعطیل نکنیم شاید تا پایان شهریور امسال مجبور باشیم قسمت اول سود سهام عدالت را میان مشمولان توزیع کنیم.
پوری حسینی اذعان داشت: در صورتی که ۲۰۰ میلیارد تومان سودی که در اختیار سازمان خصوصی سازی است، از مرز ۴۰۰ میلیارد تومان گذر کند، اولین سود سهام عدالت را تا پایان شهریورماه امسال به مشمولان پرداخت خواهیم کرد.

پایگاه اطلاع رسانی سهام عدالت