فرصت ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت تا 15 مرداد ماه

مشمولان سهام عدالت که تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود این سهام نکرده‌اند تا ۱۵ مردادماه امسال فرصت دارند که اقدام به این کار کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، دريافت شماره شباي بانكي مشمولان جهت واريز سود سال مالي ۱۳۹۵ شركتهاي سرمايه پذير به حساب مشمولان در حالي از ۳۰ فروردين ماه سال ۹۶ تا کنون از طريق سامانه سهام عدالت در حال اجرا بوده است كه از یکم تیرماه سالجاری، سامانه سهام عدالت در بخش مربوط به دريافت شماره شباي مشمولان براي بروزرساني و همچنين بررسي در خصوص نحوه ادامه دريافت شماره شبا از مشمولان سهام عدالت از دسترس خارج و امكان ثبت شماره شباي بانكي جديد در اين سامانه فراهم نبود.
بر این اساس با توجه به درخواست‌های مکرر مشمولان سهام عدالت، این امکان از روز ۲۴ تیرماه تا روز ۱۵ مردادماه برای مدتی محدود فراهم شده است تا مشمولان اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir کنند.
بر این اساس سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود ننموده اند اعلام می دارد که از فرصت ایجاد شده زمانی تا ۱۵ مردادماه امسال جهت ثبت و وارد نمودن شماره شبای بانکی خود استفاده و اقدام به این کار کنند.
نکته قابل تاکید این که پس از این مدت، امکان ثبت دوباره شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود این سهام فراهم نخواهد بود.