ثبت نام رشته بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تحصیل در رشته بهیاری هنرستان الزهرا (س) گناوه از میان داوطلبان دختر، دانش‌آموز می‌پذیرد.
علی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پذیرش دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ و بر اساس کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است.
شهریاری افزود: دانش آموزان دختر علاقه‌مند به رشته بهیاری با مدرک تحصیلی پایه نهم می‌توانند برای نام‌نویسی در این آزمون اقدام کنند.
وی بیان داشت: آگهی پذیرش و شرایط شرکت در این آزمون از ۲۷ خردادماه در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نشانی bpums.ac.ir در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
وی درباره نحوه ارسال مدارک داوطلبان واجد شرایط بیان داشت: لازم است همه داوطلبان فرم شرایط پذیرش را از سایت دانشگاه دریافت و آن را به‌دقت مطالعه نموده و در زمان مشخص‌شده نسبت به ارسال پستی مدارک به آدرس درج‌شده در شرایط ثبت‌نام اقدام نمایند.
ارسال مدارک تنها توسط پست سفارشی
شهریاری خاطرنشان کرد: تنها به مدارکی ترتیب اثر داده خواهد شد که توسط پست ارسال‌ شده باشند لذا از مراجعه حضوری به هنرستان خودداری نمایید.

ثبت نام رشته بهیاری