استخدام سازمان تامین اجتماعی 96 + شرایط استخدام

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی واحد های تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی در دو بخش بیمه ای و درمان در سراسر کشور استخدام نماید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می‌رساندکه ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۲۴ آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳۰ پایان می‌پذیرد.کلیه متقاضیان ضرورت دارد پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی

۴-دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر

۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (برای آقایان)

۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر

۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

۹- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام ۹۵/۱۲/۳۰ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام ۹۵/۱۲/۲۴ می باشد.